مصلحت انديشي در دفاع از دين و امامت پذيرفتني نيست – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۲۹ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين حجت الاسلام مارشام اكبر حسيني عصر شنبه در شب دوم مهماني خصوصي فاطميون براي هيئت روضات الحسين (پ) رشت در مسجد امام رضا (پ) گلسار با اشاره به دفاع كامل حضرت فاطمه از امامت ، گفت كه حضرت فاطمه الزهرا (س) نقش اساسي ، محوري و اساسي در تبيين جايگاه امامت …

مصلحت انديشي در دفاع از دين و امامت پذيرفتني نيست – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://dibarooz.ir/مصلحت-انديشي-در-دفاع-از-دين-و-امامت-پذير/ ديباروز Sat, 16 Jan 2021 23:19:28 0000 عمومي https://dibarooz.ir/مصلحت-انديشي-در-دفاع-از-دين-و-امامت-پذير/ به گزارش خبرنگار آنلاين حجت الاسلام مارشام اكبر حسيني عصر شنبه در شب دوم مهماني خصوصي فاطميون براي هيئت روضات الحسين (پ) رشت در مسجد امام رضا (پ) گلسار با اشاره به دفاع كامل حضرت فاطمه از امامت ، گفت كه حضرت فاطمه الزهرا (س) نقش اساسي ، محوري و اساسي در تبيين جايگاه امامت …

به گزارش خبرنگار آنلاين حجت الاسلام مارشام اكبر حسيني عصر شنبه در شب دوم مهماني خصوصي فاطميون براي هيئت روضات الحسين (پ) رشت در مسجد امام رضا (پ) گلسار با اشاره به دفاع كامل حضرت فاطمه از امامت ، گفت كه حضرت فاطمه الزهرا (س) نقش اساسي ، محوري و اساسي در تبيين جايگاه امامت داشت.

با اشاره به اينكه اين موضوع مربوط به دين است و نه سليقه ، و افزود: “هيچ كس حق ندارد در هر زمينه و موضوعي دين خدا را كنار بگذارد. اين انحراف امروز است.”

رئيس دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در سپاه پاسداران در انزلي گفت: دين يك اصل و اساس است و نمي توان با سليقه ها برخورد كرد.

وي اظهار داشت كه دفاع از ولايت دفاع از مبناي امامت و رهبري جامعه است و شخص بايد براي آن يكسان باشد. كه Duha اضافه كرد: اين هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري است زيرا در نزد خداوند متعال ثبت شده و دائمي است و خدا خريدار است.

عدم شناخت صحيح از دين منجر به انحراف مي شود

برهان اسلام اكبر حسيني وي تأكيد كرد: در اين راه بايد تلاش هاي ميداني انجام شود ، زيرا دشمن پس از رحلت پيامبر تمام تلاش خود را براي حذف و انحراف از موقعيت امامت به كار گرفت.

ذكر شد كه حضرت فاطمه زهرا (د) در حالي كه وي در مسجد و در ميان مهاجران از موقعيت امامت دفاع مي كرد ، شرايط جامعه بسيار چشمگير و بسيار خفقان آور بود و ادامه داد: او در توضيح اين مسئله مشكلات زيادي را تحمل كرد.

رئيس دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران ايران در منطقه انزلي اظهار داشت كه توسل به اهل بيت (پ) وي به معناي دستيابي به سعادت الهي است ، وي اظهار داشت: ما هنوز درك درستي از زندگي در اين دنيا نداريم و بايد مسئوليت انتخاب راه درست را كه همان راه افراد خانواده است ، عهده دار شويم.پ مراقب باش.

وي تأكيد كرد: ندانستن راه درست باعث شده ما دچار انحراف شويم و امروز دشمن به دنبال آن است.

اكبر حسيني ، متأسفانه امروزه ، بجاي اينكه فناوري در خدمت مردم باشد ، انسانها در خدمت فن آوري هستند: نادان موارد جاهلانه

استاندارد كار ما اسلام ، قرآن و اهل بيت است

با اشاره به اينكه ما شاهد انحرافاتي در زمينه امامت و اهداف دين به نام اسلام هستيم ، افزود: چنين انحرافي در بين فاطميون و دشمناني وجود دارد كه درصدد جدايي شيعه و سني هستند و اين را بايد درك كرد اما متأسفانه دشمن ناآگاه فريب مي خورد.

رئيس دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران در منطقه انزلي با بيان اينكه در جريان انقلاب نيز شاهد فروپاشي هستيم ، افزود: اين نبايد ملاكي براي كل انقلاب باشد زيرا افراد نادان در اين مسير فريب مي خورند: اسلام و انقلاب نمونه هاي بسياري از افرادي است كه در ميانه راه منحرف شده اند و ما بايد آنها را بياموزيم. از او.

وي با اشاره به لزوم دستيابي به دانش عميق و صحيح گفت: بايد آگاهي ما افزايش يابد زيرا دشمن روز به روز استراتژي خود را تغيير مي دهد. در قضاوت هاي قرآن و اهل بيت بايد ديد كه آيا گفته هاي دشمن با اين دو موضوع موافق است يا خير.

وي تأكيد كرد: خط قرمز ما اسلام ، قرآن ، اهل بيت و ولي فقيه است. مانع نبايد براي مردم مهم باشد ، اما امروز بايد به آن توجه شود.

رئيس دفتر نمايندگي رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران ايران در منطقه انزلي گفت كه نبايد افراد لجبازي مانند فاطمه زهرا ((د) و او كه در خفقان شديد براي دفاع از امام در برابر دشمنان ايستاد: به مصلحت نمي انديشيد.

وي تأكيد كرد: دشمن امروز براي تحريف چهره اسلام و انقلاب براي همه سنين محتوا توليد مي كند. ما نيز بايد همين كار را انجام دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.