بازار داغ سلاح سرد – كردوار نيوز

به خبرنامه تخصصي معماري ايران و جهان خوش آمديد.

بازار داغ سلاح سرد – كردوار نيوز

۲۱ بازديد

“اين ليست را ببينيد:” شات تيز با چاقوي فولادي كامل ، لبه تيز چاقوي آينه اي ، چاقوي تحت فشار هفت رنگ ، دو شمشير و خنجر زنج تيز ، تبر وايكينگ ، بامبو ماده 6 سانتي متري ، بوكس نيمه اتوماتيك پنجه و سرانجام 100 شمشير قيمت اين ابزار از 175000 تومان تا 600،000 …

منبع: سايت كردوار نيوز
بازار داغ سلاح سرد – كردوار نيوز

بازار داغ سلاح سرد – كردوار نيوز https://kordavar.ir/بازار-داغ-سلاح-سرد-كردوار-نيوز/ كردوار نيوز Mon, 15 Feb 2021 06:24:14 0000 اخبار همه جانبه https://kordavar.ir/بازار-داغ-سلاح-سرد-كردوار-نيوز/

“اين ليست را ببينيد:” شات تيز با چاقوي فولادي كامل ، لبه تيز چاقوي آينه اي ، چاقوي تحت فشار هفت رنگ ، دو شمشير و خنجر زنج تيز ، تبر وايكينگ ، بامبو ماده 6 سانتي متري ، بوكس نيمه اتوماتيك پنجه و سرانجام 100 شمشير قيمت اين ابزار از 175000 تومان تا 600،000 …

منبع: سايت كردوار نيوز
بازار داغ سلاح سرد – كردوار نيوز

“اين ليست را ببينيد:” شات تيز با چاقوي فولادي كامل ، لبه تيز چاقوي آينه اي ، چاقوي تحت فشار هفت رنگ ، دو شمشير و خنجر زنج تيز ، تبر وايكينگ ، بامبو ماده 6 سانتي متري ، بوكس نيمه اتوماتيك پنجه و سرانجام 100 شمشير قيمت اين ابزار از 175000 تومان تا 600،000 تومان متغير است ، به اين معني كه تحويل يك روزه با قيمت نسبتاً پايين به دست مشتريان در سراسر ايران مي رسد! ”

روزنامه به گزارش كردوار نيوز جام جم وي نوشت: “خريد سرماخوردگي در ايران با چه سرعتي انجام مي شود؟ به اين معنا كه اگر اكنون اين گزارش را مي خوانيد ، براي تهيه آن بايد يك پني هم بدست آوريد؟ يك مطالعه لازم در فضاي مجازي نشان مي دهد كه شما فولاد سرد مورد نظر خود را داريد در كمتر از نيمي از روز. “اين يك روش معمول است و به گفته يكي از رهبران كانال فروش اسلحه ، با پرداخت بيشتر ، اين فاصله زماني بسته به موقعيت شما به 3 ساعت كاهش مي يابد. قانون در مورد اين و به طور كلي فروش يا استفاده از سلاح گرم را جرم تلقي مي كند ، اما اين بار قانون در اين بين ، در دسترس بودن راه حل هاي قانوني موجب خلاقيت در دور ريختن آن شده است. ابزارهايي مانند پنجه بوكس نيمه اتوماتيك ، تبر وايكينگ و شمشير 100 سانتي سامورايي نيز فروخته مي شود. از ابزارهايي كه نه تنها در آشپزخانه بلكه در جرم و جنايت استفاده مي شود. آمارهاي منتشر شده توسط بانك مركزي فقط چند روز پيش حاكي از افزايش چشمگير سرقت ها از فضاي عمومي و خصوصي طي دو سال گذشته است و هنگامي كه اين آمارهاي هولناك به راحتي از طريق سلاح سرد به دست مي آيد ، محيط مناسبي براي ارتكاب جرم توسط مجرمان است .

سهم چاقو در قتل ناگهاني

روند رو به رشد كشتارهاي سلاح سرد در اواسط دهه 1980 پليس را بر آن داشت تا طرحي را براي ممنوعيت حمل سلاح سرد بررسي كند ، طرحي كه در ميان آشفتگي هاي معمول در سيستم اداري ايران 10 سال طول كشيد. حتي هنگام تصويب اين قانون ، اعتراضات زيادي از سوي فعالان صنعت چاقوي زنجان و خزنده هاي معترض به اين قانون صورت گرفت ، اما پليس و البته مجلس بر تصويب اين قانون پافشاري كردند و آمار پليس در مقابل اين اصرار بود.

طبق اين آمار ، حدود 70٪ از جنگهاي ناگهاني توسط سلاح سرد كشته مي شود ، كه اين به دليل ناشايستگي يكي از طرفين ، چشم به چشم ، دو تصادف اتومبيل ، مبارزه با قيمت خريد است. فروش كالا و غيره البته اين قانون مي توانست استفاده از سلاح سرد را حداقل در سال هاي اوليه دشوارتر از گذشته كند اما اكنون گسترش شبكه هاي مجازي و البته سو mis مديريت و سو mis مديريت اين فضا باعث سهولت خريد آن شده است و فولاد سرد را بيش از هر زمان ديگري بفروشيد.

قانون چه ميگويد؟

قاچاق اسلحه و مهمات و قوانين اجراي قانون كيفري دارندگان سلاح و مهمات غيرمجاز ، مصوب 1992 ، سلاح سرد را تعريف مي كند. طبق اين آيين نامه ، سلاح سرد ، برخلاف سلاح گرم ، وسيله ، وسيله و وسيله اي است كه به دليل استفاده از آن باعث ايجاد صدا ، شعله و گرما نمي شود و تأثيرات آن بر روي بدن باعث شكستگي ، خونريزي ، از كارافتادگي موقت يا دائمي مي شود. منجر به آسيب جسمي و روحي يا مرگ مي شود.

در قانون جزا پيش بيني شده است كه شخصي كه با چاقو يا سلاح ديگري زور نشان مي دهد يا آن را به نمايش مي گذارد يا از آن به عنوان وسيله فشار ، زورگيري يا تهديد استفاده مي كند يا مبارز نيست ، در صورت ضرب و شتم زنداني مي شود. به شش ماه تا دو سال و 74 ضربه شلاق محكوم مي شود و در صورت اعلام فرماندهي كل قوا به حد محكوم مي شود.

در ماده 4 قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غير مجاز آمده است كه هر عملياتي كه بدون مجوز انجام شود جرم است و مرتكب به مجازات پيش بيني شده در اين قانون محكوم مي شود.

هر شخصي كه به طور غيرقانوني اسلحه گرم ، مهمات يا سلاح شكاري يا قطعات م effectiveثر يا مهمات آن را بدست آورد ، در اختيار داشته باشد ، حمل كند يا به طريقي ديگر درگير آن شود ، قانونگذار مسئول حمل سلاح گرم ، سلاح شكاري يا مهمات تعيين شده است. مجازات آن 91 روز تا شش ماه زندان يا 10 تا 20 ميليون ريال جزاي نقدي است.

فقر و چاقويي در جيبش

طبق آمار مركز آمار ايران و البته بانك مركزي ، سرقت از اماكن دولتي و خصوصي در ايران به بالاترين سطح در 22 سال گذشته رسيده است. ميزان سرقت از اماكن خصوصي و عمومي در سال 1997 در مقايسه با 1996 حدود 41٪ افزايش يافته و انتظار مي رود در سال 1998 و 1999 افزايش يابد. براساس اين اطلاعات ، اولين روند صعودي با شوك ارزي 91-92 همراه بود و اين روند تا امروز ادامه دارد. ريشه اين رشد وحشتناك را مي توان در مسائل اقتصادي ، افزايش چشمگير بيكاري و دشواري معيشت مردم ديد ، اما مي توان آن را ناشي از وجود انواع فولاد سرد دانست. زيرا دسترسي آسان به سلاح گرم دليل اصلي اين جنايات است. اگر زماني حمل چاقو يا دستكش بوكس اعتماد به نفس شما را تقويت مي كرد ، اكنون داشتن اين وسايل براي خريداران بي شمار درست است ، اما آيا بايد انتظار داشته باشيم كه تعداد جراحات و سلاح هاي سرد برود افزايش يابد؟

بهروز مهاجري ، بازپرس دادگاه تهران به جام جم گفت: “هيچ ارتباط مستقيمي بين سهولت دسترسي به سلاح گرم و افزايش جرم و جنايت وجود ندارد و اگرچه راه حل هاي قانوني لازم نيز وجود دارد ، ما بايد فرهنگ سازي را به اين روش انجام دهيم تا فرهنگ قانون ؛ با اين حال ، اگر قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان غيرقانوني اسلحه و مهمات به خوبي اجرا شود ، اين جرايم مي تواند از راه هاي ديگري نيز انجام شود. نمونه اي از اين تناقض ، تهيه اسلحه در برخي از مناطق ايران است ؛ “زيرا نسبت جرايم مربوط به سلاح گرم در اين مناطق گاهي اوقات بسيار كمتر از مناطقي است كه اسلحه گرم به مردم نمي رسد. “

از يك تبر وايكينگ گرفته تا شمشير سامورايي

وقتي صحبت از وجود فولاد سرد مي شود درباره چه چيزي صحبت مي كنيم؟ تلگرام داراي كانال هاي زيادي است كه هنر توليد چاقو را در بسياري از اعضاي فروشنده انواع مختلف فولاد سرد پوشش مي دهد. اين زماني است كه فعاليتهاي آنها تحت پوشش قانوني انجام مي شود. در غير اين صورت ، تبليغات بي شماري در سايت هاي خريد عادي وجود دارد كه به طور آشكار اين سلاح ها را مي فروشند. فقط يكي از اين كانال ها حدود 9000 عضو دارد و همانطور كه در يكي از پست هاي اخير آن توضيح داده شده است “سفارشات طي 20 روز آينده انجام شده است.” اگرچه اين فعاليت قانوني به نظر مي رسد و همانطور كه مدير يكي از اين كانال ها به جام جم گفت ، مجموعه اي از چاقوهاي آشپزخانه هميشه در همه فروشگاه ها به فروش مي رسد ، اما نگاهي به انواع محصولات ارائه شده در اين كانال نشان مي دهد كه محصولات وجود دارد. غيرقانوني است اين ليست را ببينيد: “تراش كامل چاقو استيل ، وضوح پنهان چاقوي آينه اي ، چاقوي تحت فشار هفت رنگ ، دو شمشير و خنجر Shar نج شارپ ، تبر وايكينگ ، بامبو 6 سانتي متري ، پنجه بوكس نيمه اتوماتيك و در نهايت شمشير 100 سانتي متري . قيمت اين ابزار. از 175،000 تومان تا 600،000 تومان متغير است ، به اين معني كه تحويل يك روزه با قيمت نسبتاً پايين به مشتريان سراسر ايران مي رسد!

انتهاي پيام

منبع: سايت كردوار نيوز
بازار داغ سلاح سرد – كردوار نيوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.