مشاركت بيش‌از ۷۰۰ هزار نفري در پويش آجر به آجر/ ساخت ۲مدرسه در هراستان از محل وجوه جمع‌آوري شده

۹ بازديد

رئيس سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس دولتي گفت: “در حال حاضر ، ما شاهد حضور و مشاركت بيش از 700000 نفر در آجر به وسيله حركت آجري هستيم ، كه البته با يكديگر متفاوت است.” وي گفت: نهادينه سازي فرهنگ مشاركت در امر خير مدرسه سازي. ميراله رخشاني آنلاين در مصاحبه با ديباروز …

مشاركت بيش‌از ۷۰۰ هزار نفري در پويش آجر به آجر/ ساخت ۲مدرسه در هراستان از محل وجوه جمع‌آوري شده https://dibarooz.ir/مشاركت-بيش‌از-۷۰۰-هزار-نفري-در-پويش-آج/ ديباروز Tue, 16 Mar 2021 01:36:42 0000 اجتماعي https://dibarooz.ir/مشاركت-بيش‌از-۷۰۰-هزار-نفري-در-پويش-آج/ رئيس سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس دولتي گفت: “در حال حاضر ، ما شاهد حضور و مشاركت بيش از 700000 نفر در آجر به وسيله حركت آجري هستيم ، كه البته با يكديگر متفاوت است.” وي گفت: نهادينه سازي فرهنگ مشاركت در امر خير مدرسه سازي. ميراله رخشاني آنلاين در مصاحبه با ديباروز …

رئيس سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس دولتي گفت: “در حال حاضر ، ما شاهد حضور و مشاركت بيش از 700000 نفر در آجر به وسيله حركت آجري هستيم ، كه البته با يكديگر متفاوت است.” وي گفت: نهادينه سازي فرهنگ مشاركت در امر خير مدرسه سازي.

ميراله رخشاني آنلاين در مصاحبه با ديباروز ، با اشاره به بسته تحول سازمان نوسازي مدارس ، پروژه “آجر به آجر” گفت: “اين پروژه آجر به دنبال مشاركت افراد بيشتري در مدرسه است.” آهسته. تدريجي.

وي افزود: “در واقع ، در اين پروژه ، ما به دنبال جمع آوري تعداد ريال و افزايش تعهد اهداكنندگان براي ساخت مدرسه نبوديم ، اما هدف ما افزايش مشاركت و نهادينه كردن فرهنگ مشاركت در خير مدرسه است “

رئيس سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس دولتي با بيان اينكه تا سپتامبر سال جاري 200 هزار نفر در اين طرح مشاركت داشتند ، گفت: در يك نظرسنجي ديگر 130 هزار نفر ديگر به اين طرح پيوستند و تعداد شركت كنندگان به 330 هزار نفر رسيد ، و در حال حاضر شاهد حضور و مشاركت بيش از 700000 نفر در يك نظرسنجي آجر به آجر هستيم كه البته ميزان مشاركت استان ها از يكديگر متفاوت است.

رخشاني آنلاين ادامه داد: از مبالغ جمع آوري شده در هرستان ، از اولين نظرسنجي كه راه اندازي شد ، ساخت مدرسه در هرات و در نظرسنجي دوم اين پروژه ، ساخت مدرسه ديگر در هرستان در دستور كار قرار گرفت. از هر بودجه دو مدرسه در هر استان ساخته مي شود و اين پروژه ادامه خواهد داشت.

وي تعهد خيرين در ساخت مدارس در سال گذشته را 1550 ميليارد تومان و امسال 2 هزار و 100 ميليارد تومان عنوان كرد كه در دو ماه گذشته به 2300 ميليارد تومان رسيد و انتظار داريم تا ارديبهشت سال آينده به 3000 ميليارد تومان برسد. عمومي. لبنا لبنا ، كه يك ساختمان خوب مدرسه است ، به تدريج زنده مي شود و چون كار فرهنگي طولاني مي شود ، نبايد آن را رها كرد. جامعه خيريه مدرسه سازي كه در سال 1977 تاسيس شد ، در اصل يك نهال جوان بود و اكنون به درخت بزرگي تبديل شده است.

رئيس سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس كشور تأكيد كرد كه بايد به يك پروژه سنگ به سنگ فرصت دهيم تا در جامعه نفوذ كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.