چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ | ۰۰:۳۵ ۴۴ بازديد
چگونه ROI خود را به راحتي با Odoo اندازه گيري كنيم
حرفه بازاريابي در سالهاي گذشته به طور چشمگيري تغيير كرده است. فن آوري هاي نوظهور ، ابزارهاي جديد و رسانه هاي پيشرفته ، هر شركتي را وادار كرده است كه با انتظارات و رفتارهاي جديد سازگار شود و حضور خود را در محلي كه اكنون مشتري است – اينترنت – توسعه دهد. در نتيجه ، …
چگونه ROI خود را به راحتي با Odoo اندازه گيري كنيم
حرفه بازاريابي در سالهاي گذشته به طور چشمگيري تغيير كرده است. فن آوري هاي نوظهور ، ابزارهاي جديد و رسانه هاي پيشرفته ، هر شركتي را وادار كرده است كه با انتظارات و رفتارهاي جديد سازگار شود و حضور خود را در محلي كه اكنون مشتري است – اينترنت – توسعه دهد. در نتيجه ، …