رايزني خودروسازان براي آزادسازي قيمت ها

به خبرنامه تخصصي معماري ايران و جهان خوش آمديد.

رايزني خودروسازان براي آزادسازي قيمت ها

۲۱ بازديد

بررسي وضعيت فعلي بازار خودرو نشان مي دهد كه قيمت ها نسبت به روزهاي آخر هفته گذشته ثبات نسبي دارند. در بازار امروز ، هر مدل سمند LX يك ميليون و 400 ميليون و 199 ميليون تومان ارزش دارد ، پژو 405 مدل GLX 200 ميليون تومان، مدل ساده پژو پارس معادل 1400 238 ميليون …

منبع: سايت كردوار نيوز
رايزني خودروسازان براي آزادسازي قيمت ها

رايزني خودروسازان براي آزادسازي قيمت ها https://kordavar.ir/رايزني-خودروسازان-براي-آزادسازي-قيمت/ كردوار نيوز Sat, 19 Jun 2021 12:06:26 0000 اخبار اقتصادي https://kordavar.ir/رايزني-خودروسازان-براي-آزادسازي-قيمت/

بررسي وضعيت فعلي بازار خودرو نشان مي دهد كه قيمت ها نسبت به روزهاي آخر هفته گذشته ثبات نسبي دارند. در بازار امروز ، هر مدل سمند LX يك ميليون و 400 ميليون و 199 ميليون تومان ارزش دارد ، پژو 405 مدل GLX 200 ميليون تومان، مدل ساده پژو پارس معادل 1400 238 ميليون …

منبع: سايت كردوار نيوز
رايزني خودروسازان براي آزادسازي قيمت ها

بررسي وضعيت فعلي بازار خودرو نشان مي دهد كه قيمت ها نسبت به روزهاي آخر هفته گذشته ثبات نسبي دارند. در بازار امروز ، هر مدل سمند LX يك ميليون و 400 ميليون و 199 ميليون تومان ارزش دارد ، پژو 405 مدل GLX 200 ميليون تومان، مدل ساده پژو پارس معادل 1400 238 ميليون تومانا ، پژو 206 تيپ 2 ساده 210 ميليون تومانا ، پژو 206 تيپ 5 ساده 258 ميليون تومانا ، صندوق پول پژو 206 263 ميليون تومانا و پژو 207 اتوماتيك 390 ميليون تومانا است.

علاوه بر اين ، هر پژو 207 داراي 291 ميليون تومان ، رنو تندر 90 مدل E2 335 ميليون توماني ، رنو تندر پلاس اتوماتيك 450 ميليون توماني ، رانا پلاس 222 ميليون توماني ، دنا فولاد معمولي 279 ميليون توماني ، دنا پلاس دنده توربو var است. 360 ميليون تومان. ، هايما s7 توربو 660 ميليون تومان به مشتريان عرضه مي شود.

در عين حال هر دستگاه سايپا 111 در بازار 133 ميليون تومان قيمت دارد. سايپا معادل 131 ، 119 ميليون تومان است، سايپا معادل 132 تا 120 ميليون تومان ، ساينا 145 ميليون تومان ، چرخ هاي فولادي تيبا 129 ميليون تومان ، چرخ هاي فولادي تيبا 2 138 ميليون تومان ، كوييك دنده 153 ميليون تومان ، سراتو 2000 اختياري 790 ميليون تومان و MVM 315 هاچ بك 265 ميليون تومان است.

براي آزاد سازي قيمت ها با توليدكنندگان خودرو تماس بگيريد

در حالي كه ماه هاست كه سازندگان خودرو در حال رايزني براي آزادسازي قيمت محصولات خود هستند ، حباب قيمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد و اين عاملي براي رهايي از ضرر محسوب مي شود. در همين راستا ، هنرمندان جلسات متعددي را با مقامات دولتي و پارلمان برگزار كردند و حتي در نامه اي به رئيس كميسيون صنعت مجلس با آزادسازي واردات خودرو در ازاي آزادسازي قيمت خودروهاي محلي موافقت كردند.

نامه اي كه ايران در جلسه كميسيون صنعت مجلس در اواخر ماه مه با رئيس سازمان توسعه ، رئيس شوراي رقابت ، مديران عامل شركت هاي خودروسازي و رئيس اتحاديه توليدكنندگان پارچه به امضا رساند و پيشنهاد قيمت داد به صورت اتومبيل هاي خاص

در اين پيشنهاد لازم بود كه وسايل حمل و نقل عمومي ، يعني خودروهاي كم درآمد و متوسط ​​كه توسط عموم مردم خريداري شده اند ، مطابق فرمول هزينه توسط وزارت صنعت تصويب و سود 5 درصدي دريافت كنند. اما قيمت خودروهاي شخصي كه لوكس و نسبتاً گران قيمت و مشابه خودروهاي خارجي به حساب مي آيند بايد براساس تصويب و كنترل وزارت صنعت ، بر اساس پيشنهاد هيئت مديره و پيشنهاد بازار اين شركت باشد. شرايط لازم

براي آزاد سازي قيمت ها با توليدكنندگان خودرو تماس بگيريد

در اين نامه همچنين گفته شده است كه خودروسازان مخالف آزادسازي واردات خودرو نيستند و آن را عاملي براي بهبود فضاي رقابتي و آشتي بازار و مصرف كنندگان مي دانند.

اين تقاضا در حالي مطرح شد كه مازيار بيگلو ، دبير انجمن توليدكنندگان پارچه ، گفت كه بخشهايي از آزادسازي قيمت خودرو در مارس سال گذشته به توليدكنندگان و مردم آسيب رساند: “ما مي خواهيم كالاها پايين باشد.” انتشار اين قيمت خودروها را افزايش مي دهد كه باعث نارضايتي مي شود.

به گفته وي ، 80 درصد قيمت خودروها شامل هزينه قطعات و مواد اوليه است و قيمت قطعات و مواد اوليه به طور نامحدود افزايش يافته است.

روشي منسوخ قيمت خودرو در ايران

شهرام شهرياري ، متخصص صنعت خودرو ، در مورد روش قيمت گذاري خودرو در كشور مي گويد: خودروسازان ايراني به هيچ يك از م thatلفه هايي كه بر قيمت تأثير مي گذارد توجه نمي كنند و هرچه هزينه بيشتر كسر شود ، علاقه و هزينه بيشتري را براي محصول خود توليد مي كنند فروش

وي مي گويد در اين روش ارزيابي فساد مطلق وجود دارد: روش قيمت گذاري در ايران به دليل انحصار خودرو غلط و منسوخ شده است ، اين مسئله تعيين قيمت اتومبيل در ايران است و ممكن است توليد كننده نگران اين موضوع نباشد زباله و سربار

وي با اشاره به روشهاي نوين مي گويد: به اين ترتيب بازار هدف ارائه مي شود ، يعني رقبا خط فروش يكديگر را كاوش مي كنند و هركدام راه حلي براي كاهش هزينه هاي خود ارائه مي دهند. در نتيجه ، قيمت هاي پايين تر ، كيفيت بالاتر و خدمات بيشتر و بهتر در دستور كار قرار گرفته است. در واقع ، بزرگترين شركتهاي جهان در تلاشند تا فروش كالاهاي خود را آسان كنند.

اين خودروساز سپس با بيان اينكه شوراي رقابت هم در افزايش و هم در كاهش قيمت اقدامي غيرحرفه اي انجام داد ادامه داد: “قيمت ها در بازار قابل فروش نيستند ، آنها جنبه هاي مادي دارند اما شوراي رقابت اين م componentsلفه ها را ناديده مي گيرد و در نتيجه فساد رخ مي دهد.

وي با اشاره به اينكه خرده فروش بازي هميشه شاهد رشد سريع فروش خودرو در ايران بوده است ، گفت: متأسفانه عرضه و تقاضا در صنعت خودرو متناسب نيست و عرضه بسيار كمتر از تقاضا است.

223227

منبع: سايت كردوار نيوز
رايزني خودروسازان براي آزادسازي قيمت ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.