۱۶۴مورد جديد بيمار كرونايي در استان سمنان ثبت شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۹ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، آماري كه دانشگاه هاي علوم پزشكي سمنان و شاهرود ارائه كرده اند نشان مي دهد طي 24 ساعت گذشته (تا يكشنبه) سه بيمار كرون در استان جان خود را از دست داده اند ، در نتيجه شمارش بيماران كرون در استان از در ابتدا ، و ميزان شيوع اين بيماري …

۱۶۴مورد جديد بيمار كرونايي در استان سمنان ثبت شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://dibarooz.ir/۱۶۴مورد-جديد-بيمار-كرونايي-در-استان-سم/ ديباروز Sun, 18 Jul 2021 18:51:02 0000 عمومي https://dibarooz.ir/۱۶۴مورد-جديد-بيمار-كرونايي-در-استان-سم/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، آماري كه دانشگاه هاي علوم پزشكي سمنان و شاهرود ارائه كرده اند نشان مي دهد طي 24 ساعت گذشته (تا يكشنبه) سه بيمار كرون در استان جان خود را از دست داده اند ، در نتيجه شمارش بيماران كرون در استان از در ابتدا ، و ميزان شيوع اين بيماري …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، آماري كه دانشگاه هاي علوم پزشكي سمنان و شاهرود ارائه كرده اند نشان مي دهد طي 24 ساعت گذشته (تا يكشنبه) سه بيمار كرون در استان جان خود را از دست داده اند ، در نتيجه شمارش بيماران كرون در استان از در ابتدا ، و ميزان شيوع اين بيماري تاكنون به 1152 رسيده است.

طي 24 ساعت گذشته تا امروز ، 164 مورد جديد بيماري كرون در استان سمنان شناسايي شد و آمارها نشان مي دهد كه تعداد بيماران در بيمارستان در اين استان به 286 نفر رسيده است كه دو برابر تعداد بيماران در 29 ژوئيه 1400 است .

از ابتداي شيوع kwid تاكنون 43 هزار و 817 نفر در استان سمنان به اين بيماري مبتلا شده اند كه از اين تعداد 32 هزار و 920 نفر در كلينيك هاي سرپايي معالجه شده يا جان خود را از دست داده اند و 11 هزار و 582 نفر پس از بستري شدن در بيمارستان بهبود يافته اند. تخليه مي شوند

طي 24 ساعت منتهي به امروز ، 45 بيمار عروق ويروس كرونا از بيمارستان در استان سمنان ترخيص شده اند كه در مقايسه با آخرين آماري كه استانداري سمنان در تاريخ 29 ژوئيه ارائه كرده ، سه برابر شده است.

بر اساس آخرين مورد رنگ آميزي كرونا ، شهرهاي سمنان و گرمسار در ايالت هاي الاهمر ، شاهرود ، دامغان و ميامي و همچنين مهدي شهر در ايالت اورنج و الانزار و دو باقي مانده واقع شده اند. شهرها هستند قرمز و آرادان آنها به رنگ زرد هستند.

رعايت فاصله اجتماعي ، شرايط بهداشتي ، شستن دستها و پرهيز از اجتماعات و مهماني ها توصيه مهم مسئولان بهداشت در استان سمنان به مردم است.

در سمنان دو دانشگاه علوم پزشكي در سمنان و شاهرود وجود دارد تاج پادشاهي شهرستان در واقع مجموع داده هاي ارائه شده توسط اين دو دانشگاه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.